loading...
ردپای دوست
سپید ه ی صبح بازدید : 161 شنبه 06 شهریور 1389 نظرات (0)

ناپلون میگه :  همیشه حرفی رو بزن که بتونی بنویسیش ... همیشه یه چیزی رو بنویس که بتونی پاش امضاء کنی ... همیشه چیزی رو امضاء کن که بتونی پاش بایستی ... پس دوست دارم به اندازه یه دنیا... امضاء ...

برو روی پشت بام ببین از کدوم طرف داره باد می وزه ... صورتت رو بگیر طرفش ... یه بوس فرستادم بگیرش..

می روم تا بخوابم که شاید تو را در خواب ببینم.... اگر تو را در خواب دیدم ... فرداشب زودتر می خوابم تا تو را بیشتر در خواب ببینم و اگر بدانم مردگان هم خواب میبینند .... میمیرم تا همیشه تو را ببینم.

روز اول اتفاقی دیدمت ..... روز دوم الکی چشم به چشت افتاد ..... هفته بعد دزدکی نگاهت کردم..... ماه بعد شانسی به دلم نشستی .....حالا سالهاست که یواشکی دوست دارم....

غرورت را به خاطر دل کسی بشکن ... ولی هیچ وقت دل کسی را که دوستش داری به خاطر غرورت نشکن

عشق مثل يک ساعت شني مي ماند همزمان که قلب را پر مي کنذ مغز را خالي مي کند!

اگه تونستی پر کلاغ ها رو سفید کنی برف رو سیاه کنی یه بوسه به آتش بزنی یه نفس عمیق زیر آب بکشی اون موقع من می تونم تو رو فراموش کنم

 عشق امانت با ارزشي ست که هر کسي تو قلبش ميزاره براي همينه که هر وقت بخواي عشقت رو از کسي پس بگيري بايد قلبشو بشکوني.

.هر وقت صداي اس ام اس گوشي ات را شنيدي فکر نکن يکي داره برات اس ام اس ميزنه بدون که يکي بيادته.

مي خواستم واسه از دست دادنت گريه کنم ولي ديدم تمام اشکهايم را براي به دست اوردنت ريخته بودم

 

هر وقت دل شکستي يه ميخ به ديوار بکوب و هر وقت دل به دست آوردي يه ميخ از ديوار در بيار . اما بدون جاي ميخ هميشه مي مونه.

 

هر کس بد ما به خلق گويد ما سينه او نمي خراشيم ماخوبي او بلند گوييم تا هر دو دروغ گفته باشيم.

 

مارا یک دل از خوبان جدا نیست .. ولی صد حیف خوبان را وفا نیست .... به دوستان دل سپردن کار سهل است ... زدوستان دل بریدن کار ما نیست ....

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست .... بین من و عشق تو فاصله ای نیست .... رفتی تو ، خدا پشت و پناهت ..... بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست.

یا من زنده نیست ... یا زندگی همین است .... گرزندگی همین است ... بر مرگ آفرین باد .

چندی است که بیمار وفایت شده ام .... در بستر غم چشم به راهت شده ام .... این را تو بدان اگه بمیرم روزی .... مسئول تویی که مت فدایت شده ام ..

همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظه ی زندگی آدم توسط کسی ساخته میشه که شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین لحظه زندگیت را برایت ساخته است.

به چشمانت بیاموزکه هر کس ارزش دیدن ندارد.

دوست داشتن دل میخواد نه دلیل .... دوست دارم از ته دل بی دلیل.

چرا وقتی بارون میگیره دل آدما میگیره اما وقتی دل آدما میگره بارون نمی گیره؟

اگه یه روز رفتی و دیگه بر نگشتی بهت قول نمیدم منتظرت بمونم اما ازت میخوام هر موقع بر گشتی یه شاخه گل روی قبرم بزار

گفتم غم تو دارم گفتا چشمت درآید  گفتم که ماه من شو گفتا دلم نخواهد

از من پرسید عشق چیست ؟ گفتم : عطش  گفت: آنرا دیده ای ؟  گفتم نه در آن سوخته ام

گل عشق تو هستم شبنمم باش .... دلم دنیای زخمه مرحمم باش .... ز درد بی کسی قلبم شکسته .... به شهر بی کسی ها همدمم باش

فراموش نکن که تو برای دنیا یک نفر هستی ..... اما اینو خوب بدون که برای یک نفر همه ی دنیا هستی

اگه گفتی امروز چه روزیه؟؟؟؟

زیاد فکر نکن

امروز روزیه که دلم واست تنگ شده...

همه می گفتند عاشقی یک شب است و هزار شب  پشیمانی .اکنون هزار شب است که پشیمانم چرا یک شب عاشق نبودم

هيچ كس ويرانيم را حس نكــرد
وسعت تنهائيــم را حـس نكــرد
در ميان خنده هـــــاي تلخ مــن
گريه پنهـــانـــيم را حـــس نكرد
در هجوم لحظه هاي بي كسي
درد بي كس ماندنم راحس نكرد
آن كـه با آغـــاز مــن مانوس بود
لحظه پــايـانـيم را حـس نـكرد ..

هرگز عشق را گدايي نکنيد زيرا هيچگاه چيز با ارزشي به گدا داده نمي شود

زندگی اجبار است ..... مرگ انتظار است ..... عشق یک بار است ...... جدایی دشوار است

می دونی رفتـن تـــــو
تـــوی تـقــدیر مـنـــــه
گریه هـای بـی صـــدا
سهـم فـردای مــنـــــه

می دونی اشکای من
مـث بـارون مـی بــارن
آخـه تـو کـه نـبــاشـی
دیـگـه مـــانــع نـــدارن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
چشم کوچک است برای دیدن . گوش کوچک است برای شنیدن . زبان کوچک است برای گفتن . عقل کوچک است برای اندیشیدن . دل هم کوچک است برا ی عاشق شدن . . . تلاشی کن که با تمام وجود ببینی , بشنوی , بگویی , بیاندیشی و ... عاشق شوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 617
  • بازدید کلی : 2,106
  • کدهای اختصاصی