loading...
ردپای دوست
سپید ه ی صبح بازدید : 126 یکشنبه 28 شهریور 1389 نظرات (0)

می گویند درمیان کلام مقطع وخاموش نفس ها پیچکی میروید بابرگ های یاس تاراه رسیدن به ایستگاه راهموارکند نگران نباش باران که بگیرد تمام راه دوباره سرسبزخواهد شد ........

این گونه زندگی کنیم شاداما دلسوز... ساده اما زیبا... مصمم اما بی خیال ...متواضع اما سربلند... مهربان اما جدی... سبزاما بی ریا... عاشق اما عاقل .....

زندگی زیباست زشتی های آن تقصیر ماست درمسیرش هرچه نازیباست آن تدبیرماست زندگی آبی روان است روان میگذرد آنچه تقدیر من وتوست همان میگذرد

 

برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافیست لازم نیست آنرا درقلبش فروکنی یا گلویش راباآن بشکافی پرهای اورابزن ....آنوقت خاطره پریدن بااوکاری میکند که خودش را به اعماق درها پرت میکند

افسوس ...آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم وآن وقت که دوستمان دارند لجبازی میکنیم وبعد برای آن چه که ازدست رفته آه میکشیم دوست داشتن همیشه گفتن نیست گاه سکوت است وگاه نگاه پس تادیرنشده دوست بدارید که افسوس نخوریدوآه بکشید  ....

روزهای رسیدنت آنقدر دیرشده که نمی دانم چه قدر منتظرت چشم به راه جاده دوخته ام همیشه فکر میکردم با دست های کوچکی که برای آمدنت دعا میکنند همه چیز درست میشود وتو به زودی خواهی آمد سالها گذشت ومن سردتر از دیروز وامروز شدم هنوز امید به آمدمنت دارم میدانم که خواهی آمد با این که دیگر آن سوره ی زیبای یاسین رانخواندم اما ....هنوزچشم به راه جاده دوخته ام تو خواهی آمد ومن آرزو دارم پس ازمردنم خاکی شوم که توبرآن قدم میگذاری.........

 به رخ کشیدن نیکی هایی که میکنی راه خوبی برای ابراز دوستی نیست برای این که نشان دهی همراهی یک لبخند هم کافیست ....

چشمهایم رابه چشم هایت دوختم اما ... توازکنارم گذرکردی آها.........ییییی با توام صدایم را میشنوی ؟من چشم هایت را می خواهم نگاهم کن ...نگاهم کن تا بدانم که اینجایی...

 

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند ، تماشای تو زیباست اگر بگذارند
به من عاشق مسکین به حقارت منگر ، دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند . . .

فریاد من از داغ توست ، اینگونه خاموشم نکن ،
حالا که یادت میکنم ، دیگر فراموشم نکن . . .

عشق یک واژه زلال است ، تو باید باشی ، قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی
فال حافظ زدم آن رند غزل خوان هم گفت ، زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی . .

اگر تمامی ابر های آسمان ببارند ، گل های قالی نخواهند شکفت
و این قانون زیر پا ماندن است . . .

دلم خوش بود تقدیرم به دست تو رقم خورده
کسی جز دست نا اهلان دل ما را نیازرده
دلم خوش بود با عشقت غم دنیا حریفم نیست
شنیدم عاقبت گفتی که عاشق مثل من کم نیست . . .

زندگی هدیه ایست از طرف خدا به ما و نحوه زندگی کردن هدیه ایست از طرف ما به خدا پس سعی کنیم بهترین هدیه را به خدا بدهیم…

عشق تو همچون افق بی انتهاست
قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست
زندگی با آرزو ها روبروست
با تو بودن از برایم ارزوست . . .

خداوندا ، تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است

چه رنجی میکشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است . . .

آنچه میخواهیم نیستیم  و آنچه هستیم نمیخواهیم ٬ آنچه دوست داریم نداریم

و آنچه داریم دوست نداریم ٬ و عجیب است هنوز امیدوار به فردائی روشن هستیم . . .

چشم برهم زدیم دنیا گذشت دنیا هم امروز وهم فردا گذشت

دل من میگوید فردارا ازنوبساز ای دل غافل که دیگر ازما گذشت


انسان موفق کسی است که در تاریکی دنبال شمع بگردد

نه اینکه منتظر بشیند تا صبح شود . . .

آدرس موفقیت : بزرگراه توکل ، بلوار آرامش ، خیابان آزاده

میدان عمل ، مجتمع نشاط ، واحد پشتکار ، پلاک 20 ، منزل خوشبختی


همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند 

 روزگاریست همه عرض بدن می خواهند

عشق ها را همه با دور کمر می سنجند

آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند

خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد

عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد


مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سالها می خوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره، پس اگه کسی رو
دوست داری، برای داشتنش سالها صبر کن.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
چشم کوچک است برای دیدن . گوش کوچک است برای شنیدن . زبان کوچک است برای گفتن . عقل کوچک است برای اندیشیدن . دل هم کوچک است برا ی عاشق شدن . . . تلاشی کن که با تمام وجود ببینی , بشنوی , بگویی , بیاندیشی و ... عاشق شوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 613
  • بازدید کلی : 2,102
  • کدهای اختصاصی