loading...
ردپای دوست
سپید ه ی صبح بازدید : 159 یکشنبه 25 مهر 1389 نظرات (0)
من یاد گرفته ام که... من یاد گرفته ام که تنهایی رابا بودن درجمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم من یادگرفته ام که... آدم ها فقط دریک چیز مشترکند : متفاوت بودن من یادگرفته ام که ... عشق به سراغ کسانی نمیرود که درجست وجویش باشند به سراغ کسانی میرودکه عشق میدهند من یادگرفته ام که... از زندگی هرآنچه لیاقتش راداریم به ما میرسد نه آنچه که آرزویش راداریم من یادگرفته ام که... تجربه نامی است که تمام افراد برروی اشتباهات خود میگذارند من یاد گرفته ام که... پول ابزاری نامناسب برای ارزش دهی به دیگران است من یاد گرفته ام که... بادکنک ها همیشه باباد مخالف اوج می گیرند من یادگرفته ام که... باید برای خود زندگی کنم نه برای نمایش دادن به دیگران من یادگرفته ام که... تصمیم خداوند ازقدرت درک ماخارج است اما همیشه به سود ما است من یادگرفته ام که... علف هرز گیاهی است که فوایدش هنوز کشف نشده من یادگرفته ام که... اگر جلوی اشتباهاتم رانگیرم یک روز آنها جلوی من راخواهند گرفت من یادگرفته ام که... اگرفقط به فکر آسایش باشم هرگز رشد نخواهم کرد من یاد گرفته ام که ... آنقدر شکست خوردن راامتحان کنم تاراه شکستن دادن رایاد بگیرم من یاد گرفته ام که... سرنوشت آن چیزیست که من میسازم نه آن چیزی که دیگران برایم رقم میزنند ومن یاد گرفته ام که... من برای زندگی ساخته شده ام وزندگی برای من پس زندگی میکنم تا به پایان برسم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
چشم کوچک است برای دیدن . گوش کوچک است برای شنیدن . زبان کوچک است برای گفتن . عقل کوچک است برای اندیشیدن . دل هم کوچک است برا ی عاشق شدن . . . تلاشی کن که با تمام وجود ببینی , بشنوی , بگویی , بیاندیشی و ... عاشق شوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 624
  • بازدید کلی : 2,113
  • کدهای اختصاصی